Garantia produselor vandute de Anima Design & Construct (AD&C)

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre AD&C beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare, emis fie de AD&C ca unitate vanzatoare, fie direct de producatorul articolului respectiv (ex. Husqvarna, Bosch, Makita)

Produse cu certificat de garantie emis de AD&C:

Pentru o parte dintre produsele vandute de AD&C, vei primi certificat de garantie emis de AD&C in format tiparit, inmanat la livrarea produsului. In cazul livrarilor la distanta, il gasesti in cutia produsului. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, iti asiguram reparatia prin intermediul atelierelor noastre de reparatie, ale caror adrese si date de contact le gasesti pe Certificatul de garantie.

Ca prim pas, te rugam sa ne trimiti un email la adresa garantii@ekomot.ro continand Datele tale de identificare (Nume, Prenume si adresa), datele de contact (telefon sau email), numarul facturii sau bonului fiscal si data, tipul produsului si cateva detalii despre defectiunea aparuta. In cel mai scurt timp vei fi contactat de un reprezentant AD&C care va incerca sa rezolve situatia aparuta. Daca rezolvarea problemei nu poate fi efectuata prin consiliere de la distanta, te rugam sa ne trimiti utilajul fie prin curier, fie adus cu mijloace proprii la oricare dintre magazinele noastre. Dupa ce il reparam, daca defectiunea a fost acoperita de garantie, ti-l inapoiem gratuit si iti rambursam si costul initial al trimiterii utilajului la service. Daca defectul a fost cauzat de utilizare defectuoasa, uzura, sau alte cauze care nu fac obiectul garantiei, costurile de transport inspre si dinspre unitatea noastra de service cad in sarcina ta.

Produse cu certificat de garantie emis de producator

Pentru produsele vandute de AD&C la care ai primit certificat de garantie emis de producatorul produselor in format tiparit, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Alternativ, te rugam sa ne trimiti un email la adresa garantii@ekomot.ro continand Datele tale de identificare (Nume, Prenume si adresa), datele de contact (telefon sau email), numarul facturii sau bonului fiscal si data, tipul produsului si cateva detalii despre defectiunea aparuta. In cel mai scurt timp vei fi contactat de un reprezentant AD&C care va incerca sa rezolve situatia aparuta. Daca rezolvarea problemei nu poate fi efectuata prin consiliere de la distanta, te rugam sa ne trimiti utilajul fie prin curier, fie adus cu mijloace proprii la oricare dintre magazinele noastre si ne vom ocupa noi de efectuarea reparatiei.

Incercarea de reparatie efectuata de alte persoane decat personalul AD&C, duce la anularea garantiei.